KVERNELAND OPTIMA V precíziós vetőgép
Az Optima V a megfelelő vetőgép azoknak a gazdálkodóknak és vállalkozóknak, akik különféle növényeket vetnek, különböző sortávolságra. Az Optima V lehetővé teszi a sortávolság változtatását időveszteség nélkül, így Ön megfelelő választ képes adni a különböző sortávolságok okozta kihívásokra. Az Ön előnye a nagyfokú flexibilitás időveszteség nélkül.
Hajdina/pohánka vetésre keres megoldást, az Optima a megoldás.
Az előnyök:
A változtatható sortávolság nyújtotta flexibilitás
Új központi vákuumcső kialakítás, a konstans légáramlás és a pontos maglehelyezésének érdekében.
A négyszög profilú vázzal súlyt csökkentettek és növelték a hatékonyságot
Optima V egy 1000 literes műtrágyatartállyal van felszerelve vagy opcióként rendelhető fronttartállyal
Mikrogranulátumszóróval is rendelhető
iXtra LiFe fronttartállyal kombinálva folyékony műtrágyázás is lehetséges vetéssel egyidőben, részletek iXtra LiFe termék oldalán.
Az összes Optima V elektronikus meghajtású és kompatibilis a GEOSEED
Munkaszélesség (m) | 2.70-4.80 | 3.15-4.80 | 2.64-4.40 |
Sorok száma | 6 | 6+1 | 8 |
Sortávolság (cm) | 45-80 |
(6soros) 75-80 (7soros) 45-65 |
33-55 |
HD-II kocsi |
● |
● |
● |
e-drive II/GEOSEED | ● | ● | ● |
A Kverneland Optima V vetőgép működés közben
Kverneland Optima V Partnerünknél
Optima V gerendely
A gép alapja egy merőben új vázkoncepció, amely lehetővé teszi a felhasználó számára a gyors sortávolságváltoztatást 30 cm-től 80 cm-ig. Így a vetőgép átállítása kukoricavetésről szójavetésre vagy akár repcevetésre néhány percet vesz csak igénybe. A vetőgép 6,7 vagy 8 soros kivitelben érhető el. A koncepció ötvözi az újszerű kialakítást, a már jól ismert vetőegység megbízhatóságával.
Az elektromos hajtású HD vető kocsik a robosztus 180x180 mm gerendelyre vannak rögzítve, mely lehetővé teszi a sortávolság igény
szerinti változtatását. A gépet a három méteres szállítási szélességről a négy méteres munkaszélességre egyetlen gombnyomással lehet átállítani.
Robosztus kialakítás és a letisztult vonalvezetés.
A műtrágyatartály súlypontja közel esik a traktorhoz, így kisebb emelési kapacitású traktor is elégséges az emeléshez .
HD-II vetőkocsi
Mulcs illetve hagyományos vetéshez egyaránt
A vetőkocsik súlya alapvetően nehéz, és hozzáadva még a plusz nyomást is (maximum 100 kg), minden egyes vetőkocsi az opcionális rugós rendszeren keresztül képes az optimális mélységtartásra, még extrém körülmények között is.
Hatékony talajkövetés, mivel a nagy oldalsó mélységszabályozó kerekek (Ø 400 mm, szélesség 120mm)
Pontos vetőmag lehelyezést és vetőmag takarást eredményeznek, a köztes tömörítőkerék (opcióként rozsdamentes acél) és a többféleképpen állítható V-tömörítőkerék segítségével, biztosítva a maximális termőterület kialakítását.
Vetőház tömítések nélkül HD-II vetőkocsihoz
A szabadalmaztatott Kverneland vetőház egy jövőbe mutató fejlesztés eredménye amely a minimumra csökkenti a karbantartási költségeket.
Nincs súrlódás, nincs kopás, alacsony hajtásigény, minimális karbantartás: a vetőtárcsák együtt forognak a vákuumkamrával a vetőházban. A vákuumkamra egy csapágyazott csőtengelyen keresztül csatlakozik a vákuumot előállító ventilátorhoz.
Ez a vetőház megoldás vákuum-veszteség nélküli működést eredményez, így alacsony a vákuum igénye.
Optima SX a nagysebességű vetőkocsi
Akár 18 km/h munkasebesség
Optimális mélységtartás a vetőkocsi súlyának köszönhetően, mely tovább növelhető (+ 100kg) minden vetőkocsira egy rugós rendszeren keresztül.
Hatékony talajkövetés, a küllős mélységhatároló kerekek nagy elmozdulásának köszönhetően (⌀410mm, 120mm-el)
Pontos maglehelyezés a kis csoroszlyáknak köszönhetően, melyek tiszta magárkot formálnak. A mag jó lehelyezése és befedése a sima köztes tömörítőkerék és a többállású V-tömörítőkerekek által biztosított.
Vetőház – Optima SX
A nyomott levegős vetőház 70km/h sebességű légárammal “lövi” a barázdába a vetőmagot. A sima, rugalmas köztes tömörítőkerék, elkapja, és megóvja a
magokat az elpattanástól a magárokban. Bármely negatív hatás, mint vibráció, a vetőház kilépési pontja és a magbarázda közötti úton a nagy légárammal kerül kiküszöbölésre, így kerülnek a magok a tökéletes helyükre.
Minden vetőkocsi elektromos hajtású az ISOBUS kapcsolat által. További generátor vagy egyéb külön áramforrás nem szükséges. A teljes áramellátás és ellenőrzés ISOBUS által történik.
ISOBUS Intelligence - GEOCONTROL
IsoMatch GEOCONTROL - Költségtakarékos megoldás azonnali megtérüléssel
A vetés a GPS-nek és GEOCONTROL-nak a Kverneland elektromos hajtású, pneumatikus szemenkénti vetőgépeivel való kombinációjával most már valóság. Mindezek a gépek az ISOBUS technológiával szereltek és így készek a GEOCONTROL-ra.
Az e-drive szemenkénti vetőgépek minden sorának saját eletromotorja van és ez kombinálva a GEOCONTROL-lal biztosítja, hogy minden vetőkocsi automatikusan bekapcsol vagy kikapcsol pontosan a megfelelő helyen, ezáltal elkerülhető az átfedés bármely már elvetett sorral. Különösen kényelmes háromszög táblákon és görbe vagy szabálytalan forgók esetén, és ez jó a növények fejlődésének és ezzel együtt a pénztárcájának.
ISOBUS Intelligence - GEOSEED - Optima
GEOSEED - Precíziós vetés a legmagasabb szinten
GEOSEED kétféle koncepciót is ajánl:
GEOSEED 1 Szintje a vetőgép munkaszélességét szinkronizálja. Biztosítja a vetőmagok pontos lehelyezését mind párhuzamos mind háromszögletű alakzatban (vagy gyémánt akazatban): pozitív hatással van a tápanyagok, a víz és a nap hatékonyabb hasznosítására. Csökkenti a szél és a víz áltasl okozott eróziót.
GEOSEED 2 Szintje az egész táblát szinkronizálja. Ez a sorközműveléshez szükséges, továbbá az egész vetés irányához. GEOSEED az egyetlen rendszer a világon, ami mellett a gyomok mechanikus ellenőrzése is lehetséges!