WEIDEMANN Hoftrac 1190e - Gondolkozz elektromosban

WEIDEMANN Hoftrac 1190e - Gondolkozz elektromosban
Gyártó: Weidemann

CO2-gázkibocsátás, zaj és koromrészecskék az épületeken – ez már a tegnapé! Az elektromos meghajtású Hoftrac 1190e géppel teljeen emisszómentesen és jelentősen zajcsökkentett módon lehet dolgozni helyben. Ez mind a vezetőt, mind a környezetet jelentősen kíméli. Ezáltal a rakodó egyenesen predesztinált a beltéri használatra. Az opcionális, kifinomult fűtési koncepcióval ellátott fülkével a gép egész évben sok örömöt okoz. A beépített 48 V-os lítium-ion akkumulátor három különböző teljesítménykategóriában kapható, így a futási és töltési idő optimálisan hozzáigazítható az adott üzemeltetési követelményekhez.

Nagy teljesítményű lítium-ion akkumulátor

Az alkalmazási területtől és a céltól függően mindig a megfelelő méretű akkumulátor választható ki.

Összesen három karbantartásmentes lítium-ion akkumulátor áll rendelkezésre: Az alapkivitel teljesítménye 14,1 kWh, opcióként 18,7 kWh vagy 23,4 kWh is elérhető.

Alapfelszereltségként 3 kW-os fedélzeti töltőkészülék van felszerelve. Opcionálisan egy második 3 kW-os fedélzeti töltőkészülék is választható, hogy a töltési teljesítményt összesen 6 kW-ra növelje, ami a közepes és nagyméretű akkumulátorok esetében a gyors töltési idő eléréséhez megfelelő. A központi rakodófedél kívülről könnyen hozzáférhető. Mögötte található az aljzat, az aktiváló kapcsoló és a töltöttségi szintjelző.

A töltőkábel (2-es típusú dugó a gép oldalán, az autóiparból ismert), beleértve a vezérlődobozt is, többféle dugóval kapható: 230 V / 10 A Schuko, 230 V / 16 A CEE (kék, 3 pólusú), 400 V / 16 A CEE[1] (piros, háromfázisú, 5 pólusú) és 400 V / 16 A (2. típusú csatlakozó Wallbox, IEC 62196) és egyéb adapterdugók.

Mindent egybevetve, az új rugalmas töltőrendszer hatékony és biztonságos töltési folyamatot kínál.

Az 1190e teljesítménye megegyezik a dízelmotoros változatéval, a billenési teherbírás pedig még ennél is nagyobb, mivel az 1190e súlyelosztását az alacsonyabb súlypontra optimalizálták. Az e-hajtás tehát nem jár teljesítménybeli hátrányokkal a hagyományos dízelhajtáshoz képest.

Az elektromos meghajtású gépek termelékenysége megnövekedett a dízelüzemű gépekhez képest. Összességében az elektromos meghajtás hatékonyabb és eredményesebb, mint a dízel meghajtás, és a környezetbarátabb alternatívát jelenti.