VICON EXTRA 328F - 332F front függesztésű tárcsás fűkaszák

VICON EXTRA 328F - 332F front függesztésű tárcsás fűkaszák
Gyártó: VICON

Front függesztésű tárcsás fűkaszák

Kimagasló talajkövető képesség, egyszerű működtetés és alacsony súly: ezek a főbb sajátosságai ennek a gépnek. Az új Vicon EXTRA 328F és 332F modelleket a tökéletes vágási minőség és talajkövető képesség jellemzi, minden talajkörülmények között. A kialakítás nem kíván flexibilis front felfüggesztést, mivel az elmozdulási lehetőség a munkagépbe van építve.

Az előnyei:

2,80 - 3,20 m munkaszélesség.

BreakAway megoldás

Változtatható rendszélesség

540/1000 r/min fordulatszámú hajtómű

Tökéletes talajkövetés

Teljes egészében hegesztett EXTRA kaszagerendely háromszög alakú tárcsákkal.

Model Munkaszélesség (m) Tömeg (kg) Min. teljesítményigény (LE)
EXTRA 328F 2,84 670 35
EXTRA 332F 3,18 710 40

Vicon Extra 390+332F fűkasza videó

EXTRA kaszagerendely

Az EXTRA kaszagerendely az alacsony karbantartásra és a nagyon csendes működésre lett tervezve.

Az üzemeltetők azonnal megszeretik az új valójában csendes működését a kaszagerendelynek – megfelelő a hosszú munkanapokra.

Teljesen összehegesztett gerendely a nagyon erős szerkezetért.

Páros számú összeforgó vágótárcsák a jobb átfedésért.

Három pengés tárcsák a gyorsabb vágásért.

Ívelt kővédő lemez a tökéletes vágási minőségért.

Nagy olajmennyiség alacsony üzemi hőmérsékletet biztosít.

Alacsony zajszint a speciálisan kiképzett fogaskerekeknek köszönhetően.

Csavart kések a tiszta vágásért minden körülmények között.

Talajkövetés

Az új EXTRA 332F jellemzője a tökéletes vágási teljesítmény és talajkövetési képesség különböző terepviszonyok között. A kialakítás nem követel rugalmas front felfüggesztést, mivel az elmozdulási lehetőség a munkagépbe épített. 

A legjobb vágáskép biztosítására a kaszaegység a front függesztéstől függetlenül mozoghat.

A fűkasza kialakítása 17°-os visszintes kiigazítást tesz lehetővé.

750 vagy 1000 1/min

A standard TLT fordulat 1000 1/min. Mindemellett  egyszerű váltással a hajtás 750 1/min is lehet, amely által üzemanyag fogyasztás csökkenés érhető el. 

Ez lehetővé teszi a megfelelő TLT sebesség beállítását, de a csökkentett motor fordulat megteremti az alacsonyabb üzemanyag fogyasztás lehetőségét – egy innovatív megoldás a problémára, hogy a front TLT rendszer nem teszi lehetővé az alacsonyabb sebességet.