VICON EXTRA 328F - 332F front függesztésű tárcsás fűkaszák
Front függesztésű tárcsás fűkaszák
Kimagasló talajkövető képesség, egyszerű működtetés és alacsony súly: ezek a főbb sajátosságai ennek a gépnek. Az új Vicon EXTRA 328F és 332F modelleket a tökéletes vágási minőség és talajkövető képesség jellemzi, minden talajkörülmények között. A kialakítás nem kíván flexibilis front felfüggesztést, mivel az elmozdulási lehetőség a munkagépbe van építve.
Az előnyei:
2,80 - 3,20 m munkaszélesség.
BreakAway megoldás
Változtatható rendszélesség
540/1000 r/min fordulatszámú hajtómű
Tökéletes talajkövetés
Teljes egészében hegesztett EXTRA kaszagerendely háromszög alakú tárcsákkal.
Model | Munkaszélesség (m) | Tömeg (kg) | Min. teljesítményigény (LE) |
EXTRA 328F | 2,84 | 670 | 35 |
EXTRA 332F | 3,18 | 710 | 40 |
Vicon Extra 390+332F fűkasza videó
EXTRA kaszagerendely
Az EXTRA kaszagerendely az alacsony karbantartásra és a nagyon csendes működésre lett tervezve.
Az üzemeltetők azonnal megszeretik az új valójában csendes működését a kaszagerendelynek – megfelelő a hosszú munkanapokra.
Teljesen összehegesztett gerendely a nagyon erős szerkezetért.
Páros számú összeforgó vágótárcsák a jobb átfedésért.
Három pengés tárcsák a gyorsabb vágásért.
Ívelt kővédő lemez a tökéletes vágási minőségért.
Nagy olajmennyiség alacsony üzemi hőmérsékletet biztosít.
Alacsony zajszint a speciálisan kiképzett fogaskerekeknek köszönhetően.
Csavart kések a tiszta vágásért minden körülmények között.
Talajkövetés
Az új EXTRA 332F jellemzője a tökéletes vágási teljesítmény és talajkövetési képesség különböző terepviszonyok között. A kialakítás nem követel rugalmas front felfüggesztést, mivel az elmozdulási lehetőség a munkagépbe épített.
A legjobb vágáskép biztosítására a kaszaegység a front függesztéstől függetlenül mozoghat.
A fűkasza kialakítása 17°-os visszintes kiigazítást tesz lehetővé.
750 vagy 1000 1/min
A standard TLT fordulat 1000 1/min. Mindemellett egyszerű váltással a hajtás 750 1/min is lehet, amely által üzemanyag fogyasztás csökkenés érhető el.
Ez lehetővé teszi a megfelelő TLT sebesség beállítását, de a csökkentett motor fordulat megteremti az alacsonyabb üzemanyag fogyasztás lehetőségét – egy innovatív megoldás a problémára, hogy a front TLT rendszer nem teszi lehetővé az alacsonyabb sebességet.