WEIDEMANN 1390 derékcsuklós rakodógép
A 13-as sorozattal Weidemann évek óta sikeres a piacon a mezőgazdaság és a lógazdálkodás, az önkormányzatok és a kereskedelem / ipar területén. A 1390 belépő szintű motorja 18,4 kW / 25 LE-s teljesítményt nyújt. A nagy előnye az, hogy megfelel az V. kibocsátási szabványnak, de nem igényel kipufogógáz-utókezelést. Ez a motorizáció ezért kiválóan alkalmas azoknak a felhasználóknak, akik kevesebb ideig üzemeltetik a gépet. Opcionálisan kapható egy 33,3 kW / 45,3 LE-s vagy egy 40,1 kW / 54,5 Le-s motor. Itt az V. kibocsátási szabványt egy dízel részecskeszűrő (DPF) és egy dízel-oxidációs katalizátor (DOC) felszerelésével valósították meg. Ezzel a technológiával karbamid-oldatot (DEF) nem kell hozzáadni. A teljes motor egység, beleértve a kipufogógáz utókezelést is, a Yanmar-tól származik, így az összes alkatrész tökéletesen koordinált. A gép a megfelelő üzemi hőmérsékleten automatikusan regenerálódik.
A következő két vezetési módot az alapfelszereltség tartalmazza:
Auto-mód: Biztosítja a gép szokásos 100% -os teljesítményét.
Eco-mód: A kívánt járműsebesség elérése után a motor fordulatszáma 2200 ford / percre csökken, így lehetséges a zajcsökkentés és az üzemanyag-megtakarítás.
A másik két opcionális vezetési módot kifejezetten a hidraulikusan működtetett munkaeszközök használatához vagy az Y-töltési ciklus optimalizált végrehajtásához tervezték. Ehhez a következő két vezetési mód egyikét választhatjuk opcióként:
Munkaeszköz-mód: Ez a mód tökéletesen támogatja a munkaeszközök használatát. Itt állíthatja be a dízelmotor sebességét a kézi fojtószeleppel, valamint a haladási sebességet a gázpedállal vagy a sebességtartóval szabályozhatja. Segítségével a sebesség nagyon finoman beállítható a kijelző által, 0,10 km / óra lépésekben. Ez garantálja a munkaeszköz állandó előtolását. Ha a munkaeszköz terhelése túl nagy (pl. Különféle vágott anyag egy mulcsoló előtt), a gép automatikusan csökkenti a sebességet annak érdekében, hogy a felszerelés a lehető legnagyobb teljesítményű legyen. Az anyag eltávolítása után a rendszer visszatér az előre beállított sebességre. Ezt egy sebességtartó automatika biztosítja. Ha azonban gyorsabban szeretné előre vagy hátra mozgatni a gépet, bármikor felülbírálhatja a lábpedállal, és a géppel akár a maximális sebességet is elérheti.
M-Drive mód: Ez az üzemmód a megfelelő választás az Y-töltési ciklusok optimális végrehajtásához. Itt állíthatja be a dízelmotor sebességét a kézi fojtószeleppel, és a haladási sebességet vagy a vezérlőnyomást a gázpedállal szabályozhatja. Ez kiküszöböli az araszolást és támogatja a gyors Y-betöltési ciklusok végrehajtását.
Elektronikusan vezérelt menetmeghajtó - Weidemann ecDrive
Az új, elektronikusan vezérelt ecDrive meghajtóval (Electronic Control Drive - elektronikus vezérlő-meghajtó) a gépet igény szerint lehet vezetni és felhasználni. A Weidemann kifejezetten erre a célra négy különböző vezetési módot valósított meg.
A felszerelés sokszínűsége
A Weidemann Hoftrac átfogó és robusztus széria-felszereltséggel rendelkeznek. Ezen felül minden alkalmazási célnak és igényeknek megfelelően, pl. a motort, a meghajtást, a abroncsokat vagy a hidraulikát, egyénileg lehet konfigurálni. Ez mindig méretre szabott Weidemann.
Nyomásmentesítés 3. vezérlőkör
A hidraulikus működésű munkaeszközök fel- és lecsatlakoztatásához a gép egy különleges lehetőséget kínál: A 3. vezérlőkör nyomásmentesítő gombja könnyen hozzáférhetően található a Rakodókaron. Így a különböző munkaeszközök még gyorsabban és hatékonyabban cserélhetőek ki. Ez bekapcsolt gyújtás ill. járó motor esetén is működik. Ezen felül a sima futású Flat-Face csatlakozók már az alapkivitelben megtalálhatók.
Két erős emelő munkahenger
A Weidemann az összes Hoftrac és homlokrakodó modellbe mindig két emelő munkahengert épít be. Ez biztosítja, hogy a teher eloszlása mindig optimálisan a rakodókarra megy át. Ezen kívül a teljes rakodó berendezés is stabilabb. Az emelő munkahenger mérete a gép mindenkori méretéhez van igazítva.
100% differenciálzár
A 100%-ban bekapcsolható differenciálzár szükség esetén a legnagyobb vonó- és tolóerőt nyújtja és – normális haladás közben kikapcsolva – alacsonyan tartja a kerékabroncs kopását
Nagy tolóerő a bolygótengely miatt
A bolygótengelyes meghajtás növeli a kerék forgatónyomatékát és javít a tolóerőn. A tolóerő és a gép teljesítmény közti optimális tolóerő következtében rugalmasan és ezzel egy időben gazdaságosan dolgozhat.
Weidemann derékcsukló
A Weidemann-szerkezet gerince: A legendás derékcsukló. Mind a négy kerék állandóan kapcsolatban van a talajjal és a gép maximális vontatással működik. Ezen kívül a gép egyedülállóan fordulékony.